Aahiaaaahiaaaaa

Jag har lust att skrika idag, ett sånt där vårskrik som Ronja gör. Men jag behöver en skog för att göra det och det finns ingen skog här i Varberg ingen riktig. Det finns bara ett hav dessutom tror jag att folk skulle kolla snett på mig om jag skrek. 
Upprymd är jag idag av våren som faktiskt är här! Jag får försöka hålla inne skriket. 

Solen skiner och termometern visar 10 grader! Det bästa är nog ändå fåglarna som kvittrar, vårfåglar. Eller kanske krokusarna och snödropparna som blommar för fullt? Att uteserveringarna här i stan är uppe är ett annat vårtecken utan dess like. 
Och de nysopade gatorna
Jag bara ääälskar det!

Året är 2009, den 1 april. 
Josefine har inga måsten idag! Hemtentan är klar och inskickad, först imorgon drar examensarbetet igång! Därför ska det njutas idag. Jag ska laga god mat, planera lite inför flytt och Stockholm. Njuta av vårvädret, dansa en timme nere på Atletica och om vi har tur besöka en av uteserveringarna. 

Det bubblar av vårskrik i mig! Jag får nog vråla ut något till pianot tror jag, annars spricker jag snart. 


Här vill jag skrika. 


Kommentarer
Postat av: Tess · Stylish-B.se

Visst är det härligt med detta underbara vårväder som kommit. HOppas du får en trevlig dag i solen.

2009-04-01 @ 12:18:36
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Lotta

Vet du om att Ronjas äkta vårskrik vrålades på Hallands väderö, inte så himlans långt härifrån faktiskt.. nån timma eller så...

onödigt vetande bara! =)

Härliga bilder du bjur på förresten! =)

puss hej

2009-04-01 @ 23:24:43
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0