Välkommen första advent.

Sitter i min juliga soffa och dricker rött julte med smak av kanel och andra juliga smaker. Lussebullarna ligger på bänken och väntar på mig. I fönstret lyser adventsljusstaken och jag ska snart tända första ljuset. 

Igår hade vi pysselverkstad hos Lovan. Jag och Johan skar ut bokstäver med köksknivar och Patrik var produktiv med att klippa ut 30 fotsteg i gult kllsterpapper. Lovan målade skyltar och resultatet blev ju bra... men några justeringar väntar. E.GO-dagens dekor är underbar :)

Patrik har ännu inte vaknat. Vi får väl se hur dagen artar sig. Jag hoppas på någon julskyltning av något slag. Efter gårdagens första införskaffade julklapp kanske jag ska fortsätta leta idag. Det blir la väääl.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0