Uppdaterad förstadag

Har precis hämtat mina böcker till kursen Storytelling, ska sätta mig och läsa i ett par timmar nu innan yogan. Nu ska jag börja studera på riktigt, du vet när man börjar läsa kurslitteraturen tidigt i kursen så allt hinns med till avslutningen av den. Nu har jag tre böcker om Storytelling att arbeta mig igenom tur då att jag tycker att ämnet är intressant...
 Blev glad tidigare idag när jag fick mina visitkort. Små och fina var dom. 
Blev glad över alla små överraskningar som moo bjöd på under tiden man öppnat paketet. Det var små positiva hälsningar på varje del, kom på mig själv att småle när jag läste dem. 
Nu kan jag bege mig ut på fältet och sprida mitt namn i alla fall. Första kortet blir jag nog av med helgen den 21-23 då jag ska upp till STORstockholm och jobba på Winter Jam 2008. Det ser jag fram emot. 
Men nu - läsa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0