Tandborstningen är klar

Dagen har gått i ett. Jag kommer knappt ihåg vad jag underhöll mig med under morgonen... 
Men den har varit lärorik och rolig.
Jo, den började med en storytellingföreläsning, 45 minuters film och genomgång av våra boksammanfattningar. Efter det hade vi möte med E.GO-projektgruppen. Det känns att det börjar närmar sig nu, vi fixar och donar med tidsscheman och detaljer inför dagen. Det kommer verkligen bli kul!!
Efter det var det dags för kick off tillsammans med alla volontärerna, information, 5 kamp, mat och en annan musiktävling. 
Jättekul var det! Tack Lotta för den jätteinsatsen!

For hem, ringde några missade samtal och kom fram till att det är nog bäst att åka till Göteborg redan imorgon bitti. Sagt och gjort, jag packade ihop det jag kan tänkas behöva under de närmaste fem dagarna. Allt ifrån dator till tjockskorna, till E.GO-t-shirt och varma kläder och även lite festliga sådana. 
Behöver lite blandad packning då fredagen kommer bestå av bussresa och möte med Johan på Swedish Event. Lördagen blir klädd i tjocka varma kläder, jag kommer befinna mig på Stockholm Stadion och jobba på Winter Jam 2008. Söndag - baaara massa bussåk och på måndag ska jag till Borås och marknadsföra E.GO i min fina gula T-shirt!
- Åh, vad mycket att se fram emot :)

Just nu är trött, tur att jag ligger i sängen så jag bara behöver stänga ögonen för att få somna. Tandborstning, linsrengörning och annat är klart. SKÖNT

Höll nästan på att glömma av att min favorit Olivia fyller 2+0 idag. Fick gratta henne så simpelt som på facebook, men jag hoppas mitt budskap gick fram GRRRAAATTIS GRAAAAAAATTIS GGGGGGGGGGRATTISSSSSSS! 

M. det var nog allt för idag. Imorgon blir det alltså plugg i Göteborg hos syster, köpa nödvändigheter till helgen och en avslutning med Mode, Mingel och Mat tillsammans med Lotta och Lovisa. 
Morgondagen kommer alltså bli en minst lika trevlig dag som den här. 

grön klänning och hatt                    winnerbäck
Grattis till dig!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jossan, va du är härligt positiv! så jäkla kul o läsa och jag blir verkligen inspirerad av din goa energi! :)

2008-11-20 @ 10:42:29
URL: http://hannathehanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack Hanna! :) Vet du om att man blir glad av dig? :)

2008-12-01 @ 22:10:00
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0