Som en ny människa

Jag är uppe, har fått i mig lite frukost och ska snart iväg på ett arobic core pass. oj, vad duktig jag är. :) Putte ligger kvar i sängen och myser. 
Fick en liten kick igår, jag och Janna var så produktiva så att vi blev klara och skickade in vårt första utkast till examensarbetet. Kanske driver det mig till att plugga i morgon, trots huvudvärk och trötthet efter kvällens bravader. 

Jag är i alla fall som en ny människa, Patrik får vänja sig. Jag känner ju knappt igen mig själv när jag ser mig i spegeln. Men bra blev det tycker jag allt. Numera är jag den där tjejen med den blå väskan och luggen...

Vi hade trevligt igår tycker jag, idol och mycketmycket tjatter, om vi frågar putte. Kanske är det bevisad eftersom han kunde komma in i lägenheten, lämna sina saker, vara i samma rum och se vem som var här för att sedan åka iväg igen utan att vi märkte det. Tv:n på högsta volym, och vi som försöker överrösta på den och oss själva. 
Idag blir det i alla fall presentinköp av mig, Sandra och Patrik. Och kvällen kommer tillbringas i cocktailkläder, först uppe i längan, och sedan ner på Oscars. 

GRATTIS FRIDA PÅ 22 ÅRS DAGEN!! 


Ha en fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0