Solglimt?

Det är mörkt dagarna igenom nu förtiden. Mörkt när man vaknar, mörkt när man somnar. Jag gillar inte det, är trött och hängig. Har en allvarlig fundering på om jag ska köpa en sån där "gryningslampa", den börjar lysa 30 minuter innan klockan ringer på morgonen, när man vaknar, är man pigg på en ny strålande dag! Äsch, jag klarar väl mig, det gör ju alla andra. :)

Patrik är en liten solglimt som bara ringer mitt i veckan och frågar om han får komma ner. :) Vad glad jag blir! 

Att Brämhults var generösa och ville ge oss lite juice till E.GO-dagen gjorde mig glad med :) Men snubben från Krönleins var allt tråkig han, tyckte Borås låg aaaaalldeles för långt ifrån Halmstad för att Krönleins skulle få ut någon nytta av att sponsra oss. -jaha?! Dumdum. 

I morgon blir det E.GO-arbete för hela slanten, ska försöka trycka in lite annat med. Kanske börja tänka på julklappar? Vad önskar man sig i år om man är mamma, pappa, syster, kusin, pojkvän, svärmor, svärfar, farfar, farmor, mormor eller hund och katt? 
Funderar på vad" årets julklapp" kan bli? Någonting från Ge-Kås i Ullared gissar jag på med motiveringen; dom slog försäljningsrekord i oktober... (vad köper man i oktober som man inte köper till jul? och varför inte passa på att köpa en julklapp när man ändå är där?) Undrar om mitt budskap gick fram där?

 Nähä, om man skulle bege sig ut i regnet och ner till gymmet för en svängom...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0