Sitter på bussen.

Sitter just nu på bussen mot Stockholm tillsammans med Frida, har bara en timme kvar tills vi anländer i huvudstaden. Ska försöka ta mig till Swedish event så fort jag kan om jag och Johan där har uppfattat varandra rätt. 
Jag har roat mig med lite sammanfattning av boken "Organisationsbeteenden i nytt perspektiv", sen blev det lite film, eller väldigt lite då vi märkte att internet här ombord inte var skiitbra. Har tagit oss igenom halva Desperate Housewives i all fall, väntar just nu på att den ska buffra lite till :)

Hoppas på lite julklappsköp senare innan jag och Frida ska orientera oss till Täby. 
Ställer klockan tidigt inför morgondagen, vi kommer som jag nämnt tidigare spendera dagen på stadion. Efter det blir det efterfest på Parken (vad det nu är?) Kul blir det i alla fall. :)

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoho jossan nu får du allt uppdatera bloggen, så man har lite kolla på dig ;) Saknar dig här hemma, när kommer du hem ?

2008-11-27 @ 11:19:08
Postat av: Josefine

jag kommer hem till jul johanna!! det är inte långt kvar nu :) Du får gärna komma till Högskolan i Borås på torsdag kl 12. vi genomför vårt event då E.GO-dagen :)

2008-12-01 @ 22:08:42
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0