Release av Magasin E.GO

Har varit i Borås för vårt release av Magasin E.GO. Trötta var vi, men tidningarna kastade vi bara ut, bjöd på kaffe och var guula och fina. Skönt för mig att jag sov i bilen hem. Det behövdes kan jag lova. Kanske berodde det på den känslofulla helg som jag haft. 
Den var nära på att bli förstörd, men det löste sig med bara liiite skit under mattan. Det kan väl bara bli bättre?
Åt i alla fall massa gott som sallad på Mignon, Tacos, Mc Donalds kycklingburgare, fruktsallad och fruktsallad och fruktsallad. 
Jag fick äta fruktsallad till frukost, och till mellanmål efter äventyret i Borås. Kanske var det den som gav mig energin till att faktiskt, nästan helt och hållet skrev klart min reflekterande boksammanfattning. Inte illa. Hinner till och med till Yogan med massa marginal. Så jag tog mig en liten paus nu måste jag erkänna. 

Men hej och välkommen nya veckan!

vill sprida lite glädje med hjälp av den här solstrålen - Axel
Vill sprida lite glädje med hjälp a den här solstrålen - Hej Axel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0