Mörker

Det var riktigt svårt att ta sig upp idag, jag tycker det blir mörkare och mörkare för varje dag, jobbigt värre jag är så trött!
Men en kopp te på morgonen hjälper, än har jag inte fastnat stenhårt för kaffe, men det kommer väl, antar jag... 

Tro lite snö kunde muntra upp morgonen, undrar just hur Olivia har det. Hon for till Kanada igår tillsammans med Jonas, Felix och den okända som vi inte vet vem det är. Tur att grabbsen hade koll på det :) Funderar på om dom fått boende och hur mycket snö dom har? GAH, jag vill också vara där! För övrigt så är det mindre än 10 veckor kvar tills vi åker till ÅRE!! 

Idag blir det introduktion med flumBo, han ska lära oss allt han kan om organisation. E.GO-möte, fortsatt plugg med leader's guide to storytelling och senare träning, ska skaka rumpan så bra jag kan. 

Men nu måste frukosten in i kylen igen, tänderna ska borstas och annat plock måste göras innan jag ska ner till skolan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0