I Göteborg

Sitter ensam i systers lägenhet nu. Hon är på engelskakurs och jag skulle göra lite nytta, jodå, lite har jag gjort. Kom hit i förmiddags sedan dess har jag gjort lite smått och gått. Avklarat endel och har annat kvar att göra. Måtte det gå bra på bussen imorgon!

Vi åt i alla fall en god lunch och besökte apoteket för ett litet ärende, kom dock hem med mer än vad vi tänkt oss. Ska väl tillägga nu att det inte vara någon stor shopping jag syftar på nu utan två flaskor av märket vitamin well. Vi var ju tvungna att smaka denna urnyttiga dryck! Och godkänd blev den. 
Väl tillbaka i lägenheten igen satte vi oss för att plugga, den större delen gick åt till att läsa om Big Bengt och hans livsverk High Chaparral. Intressant må ni tro. Resultatet blev två stories som jag är tvungen att välja mellan. 

Snart är det dags att länka på kvällen, ska ta cykeln mot vasastan och besöka eventet vi inte vet så mycket om - än. Bara det inte blir allt för sent, ska orka upp imorgon med. Tidigt värre. Tur att jag köpt mat som jag ska föda mig med under resan. Sex timmars bussresa, nog har jag saker att göra frågan är bara om det kommer bli av?

syster och jag
En solig dag i Göteborg. Robbie Williams på Ulleviiii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0