Fullspäckat schema

Först och främst ska ja till Göteborg om en timme. Ska till svenska mässan på kunskap och framtidsmässan, eller som jag kallar den, utbildningsmässan. Kanske får jag klart för mig vad jag gör om ett år, kanske blir jag bara mer förvirrad... Den risken får jag ta :) Det blir kanske en lunch med syster Louise med. 
Senare blir det Salong Monica som gäller, jag har fortfarande inte ångrat mig om luggen, så det blir det nog. 
När jag är nyklippt blir det en träff med Janna, vi ska försöka komma igång med examensarbetet. Men just nu har jag idétorka, vi får väl brainstorma fram något. 
Tänkte att jag skulle hinna med bokreflektionen innan kvällen kommer. Man kan ju inte göra mer än sitt bästa... 
Dagen avslutas med att Patrik kommer hit, äter väl något och kollar på Idol kan jag tänka mig, skönt med en slökväll. Imorgon blir det kalas med Cocktailtema, glassigt värre :)

Ha en finfin dag i regnet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0