firar med plugg

Oj, jag har övermycket att göra nu. Så jag ska fira detta med pluggpluggplugg. :) Andra föreläsningen med Bo var precis (om inte mer) flummig och filosofisk som första. Jättekonstigt känns det. Hoppas på att bli klokare när kurslitteraturen anländer till postlådan. 
Fick fem nya avier från posten idag igen, trots att sista uthämtningsdatumet inte är förbi, de vill nog inte ha mina kartonger där borta på kvantum. Jag skaa hämta dom så fort jag kan. 
I helgen blir det storstan som gäller, vi ska jobba gratis (yey), ska försöka hinna med ett möte med min planerade praktikplats på fredag. Jag ska bara hitta dit, hitta något att ha på mig, hitta på något att säga... Men det blir väl vääääl. 
Ja men annars så består mitt liv just nu av plugg och annat arbete inför E.GO. 

Vi ses i det verkliga livet. 


Winter Jam var det här, det kommer bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0