En lugg.

Det går inte så bra att vara ambitiös idag, spelar piano, kollar tågtider, och beställer tid för klippning istället. 
Så i morgon blir det en stund i frisörstolen. Tänkte mig en lugg faktiskt har funderat på det ett tag så varför inte? 
Men så har man en viss bild i huvudet, och man går och hoppas på att det ska bli så bra som möjligt, eh, och oftast blir det väl bra, men man är så självkritisk och tycker inte det. Inget ont mot frisören, aldrig det var ju jag själv som sa hur hon skulle göra, men ändå går man hem och nästan gråter en skvätt (ja, det har hänt)... tills man kommer på att hey, jag är inte så ful i håret :)
Hur som helst så är det så här jag vill se ut i morgon, typ.... eller? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0