En helt vanlig lördag, utan några som helst konstigheter...

Det lider mot jul... 
Igår bestod eftermiddagen och kvällen av julstädning och pyntning. Glömde nog en kartong med julpynt i källaren så den rundan får jag ta senare idag. :)
I morgon tänder vi ljus och ska ha mys. 
Har varit produktiv en stund nu på morgonen. Har redan hunnit gratta Sandra på hennes helt vanliga dag utan att göra det speciellt märkvärdigt (födelsedag). Hon som redan har haft så många födelsedagar tycker inte att vi ska lägga ner någon energi på den här 24:e. 
Jag har även hunnit svara på några frågor om mig och Campus Varberg som ska vara med i deras katalog. Hoppas jag inte skrev allt för konstiga svar...
Patrik står i köket och fixar frukost och jag ska snart ta mig upp ur sängen. Sedan blir det en runda ner till systemet för att införskaffa lite dryck till kvällen och sedan blir det pysselverkstad inför E.GO hos Lovan i längan. En sen lunch eller middag ska vi hinna med tillsammans med Sandra, hennes bror och hans pojkvän, och kanske någon mer(?) innan jag ska in i duschen för att sedan piffa inför Sandras och Lottas helt vanlig fest utan någon som helst inriktning på födelsedag gå av stapeln. 



(Bara för att du är snygg... och dricker billig vodka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0