Bloggandet drar igång

Så var det hög tid för mig att börja blogga. Det här kommer bli intressant. Funderar på om det händer tillräckligt mycket i mitt liv för att varar värt att nämna här. Vi får väl se...


Dagen har i alla fall bestått av lite jobb med E.GO 2008. Kan inte förstå att det bara är 1 månad kvar. Härligt värre. Senare tog jag stegen ner till stan, skulle hitta något fint att ha på mig till helgen, men fann inget som föll mig i smak. Tänkte ekonomiskt och kom fram till att jag får leta upp något här hemma i garderoben istället. 
Ska iväg på yoga senare ikväll, har kommit på att det är ett bra sätt att avsluta en måndag och börja den nya veckan med. Jag blir sååå smidig, eller vad är det yoga är bra för??

Till slut vill jag gratta sysslingen till att vara Sveriges bästa fotbollsspelare 2008, skyttekung och svensk mästare! Jag måste erkänna att jag är stolt.


Bra gjort av dig Patrik, du ska vara jävligt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Äntligen har ditt riktiga fotbollsintresse vuxit fram!

Kram..

2008-11-11 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0