Träffas och Trivs

Det är sannerligen en lugn jul här hemma. Vi träffas och trivs, gör stan och äter gott. I eftermiddag ska vi till Farmor och Farfar, senare ska vi träffas och trivas hos Evelina. Imorgon ska jag börja plugga på allvar igen och snart ska man följa sina nyårslöften och bli den där bättre människan som man strävar efter varje år. Leva sunt ska jag göra. Vara ambitiös och ekonomisk kommer på andra och tredje plats på listan. Nyår börjar närma sig och som vanligt skjuts det raketer och smällare i grannträdgårdarna redan nu. 

Jag var duktig igår som inte handlade något onödigt på rean i Jönköping. Det gjorde ju resten av Småland som var där. Jag och Louise hittade två favoritfilmer. The Holiday och Svensk Humor med: Rena Rama Rolf, Sally och En fyra för tre. Funderar på att se lite av den sistnämnda nu alldeles snart så fort som möjligt. 

Gårkvällen spenderades hos Rebecca. Massa prat och skvaller blev det, och det var fest i munnen när R bjöd på sin egengjorda chokladkaka! mumma!


Ja, det är så det ligger till här hemma. 




Kommentarer
Postat av: Patrik

Vad jag vet så vad det jag som stod för skjussen till jkpg.... var inte jag med då oxå? kram

2008-12-28 @ 14:57:42
Postat av: Lotten

Du verkar ha det bra där hemma i Småland Jossan!

Härligt! Jodå, sunda ska vi bli ihop! Kanske kan hålla tre veckor, sen kommer de gå åt helvete! men de får det göra för i Åre då ska vi inte vara sunda! haha! =)

2008-12-28 @ 17:22:40
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan Josefine!!



Snubblade på något sätt in på din blogg och läste några inlägg..

Ooo jag måste bara fråga var du köpt den filmen du fyndat på rean: "Svensk humor"

Jag äälskade de serierna :)

har alla avsnitt av Sally inspelade..



Kram Elin



P.S Blir det halmstad till våren/hösten? D.S

2009-01-02 @ 18:02:38
URL: http://maalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0