Tjugohundraåttas näst sista dag.

The Holiday är ju helt underbar! Jag tror den får följa med hem till Varberg. 

Idag ska jag plugga lite till. Men bara lite, så jag inte överanstränger mig. Dessutom är det lättare att vara stolt över sig själv om man gjort mer än man tänkt när dagen är slut. Därför är målet idag att skriva en halv sida ca 7trehundra ord typ. Av någon konstig anledning kan jag inte skriva siffror idag. Det blir en siffertom dag idag helt enkelt. :)

Jag ska nog tro det eller ej promenera i den friska luften senare med. Det kan nog vara nyttigt med lite frisk luft, jag har varit alldeles för lat den här julen. 

Packning står sist på dagens att-göra-lista. Imorgon åker vi till Varberg för nyårsfirande! Det ser jag fram emot.

Njut av dagen som om den vore din sista. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0