The Holiday

Sitter i soffan och myser. Ska se på the Holiday nu. Minns den som underbar, jag tro nog jag inte kommer ändra uppfattning. 

Tog mig ett skönt eukalyptusbad förut, tända ljus och musik. Det rök om badkaret, så varm och skönt var det. Efter det tog jag mig en stor kopp te med honung i och slog mig ner i massagestolen. Femton minuters njutning av massage, inte helt fel måste jag säga. 
Jag vet inte om massage motverkar förkylning. Men badet och tedrickandet sägs göra det. Vi får väl se. :)

Jag tro jag ska njuta nu, de här sista dagarna på året. Ska ta nästkommande år med storm! Bra ska det bli.
Nu blir det filmmys med noblesse. 

Då säger vi så, heeeeeeeeeeeeeeeej. 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Gott! mysigt värre med ljus och bada badkar :) Kramen

2008-12-29 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0