Telefonkö med Peter Jöback

Yes, tekniken är allt bra. När den fungerar. Jag och syster tänkte passa på att skriva ut lite julklappshemligheter nu när mamma och pappa är i Värnamo och köper julemat. Men typiskt nog funkar det inte. Den specifika webplatsen (som jag inte kan skriva vilken den är om mamma eller pappa läser det här) håller inte det dom lovar. Så nu sitter jag här. i 22 minuters telefonkö, tur då att man fick lite musik i örat. 

Idag ska jag och Louise vara duktiga och plugga heeela dagen, nästan. Vi ska färga mitt grådassiga hår också. Skönt att bli av med dem. Meningen var att jag skulle upp tidigt och få det där pluggandet överstökat till kvällen, men jag låg i sängen igår kväll och grejade med telefonen. Slog mitt rekord på tetris (!) whawawiiiwaa. Laddade ner lite tuffa funktioner med. Så jag har något att skryta med :)

Kära julafton börjar närma sig nu. Imorgon ska vi klä granen och klämma på paketen. Vi hoppas mamma och pappa hittar sunes jul i stan. Vi vill så vääldigt gärna se de 24 avsnitten imorgon, eftersom bingolotto känns sååå 1990-tals uppesittarkväll vill vi göra vår egna med rocky road och sunes jul. 

Igår fick vi en liten före-julafton-klapp. Björn Gustafsson - ett livsverk. Så den fick avsluta tiden i tv-soffan igårkväll. 

Nu har jag väl bara 10 minuter kvar i telefonkön. Så det är väl bäst att göra sig redo för det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0