Sälen here I come...

Igår fick jag ett ryck och ville så väldigt gärna åka till kära Lima och sälen. Inte behöver man väl planera överdrivet mycket för det? Men så komplicerat det blev när mamma och pappa skulle få sin röst hörd. Jag blev väldigt besviken måste jag säga. Hade det bara varit skottat så hade jag varit där nu. Och imorgon skulle jag susa nerför fjället. Men så är inte fallet. 

Jag och Evelina åkte istället till Värnamo och slösade pengar på rean. Men vilka fynd vi gjorde! Jag är ett par stövlar, en tröja, en brosch och ett set underkläder rikare! Fantastiskt roligt! 

Gårkvällen var lugn för er som undrar. Vi tjejer satt och pratade och jag fick äntligen se Sex and the city filmen! 

Nu inväntas gäster i form av släkt. Det blir god mat och spelkväll kan jag ana.

Tänkte bjuda på lite julebilder: 

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0