nyss hemkommen från hamnen.

Jag blev så glad i helgen när jag fick en inbjudan via sms till hemvändarfest med AFTERSKI TEMA! Åh, vad kul! Jag villvill 
nuuu. Evelina ringde igår och vi har redan små planer på utstyrsel för denna kväll :) 

Jag är precis hemkommen ifrån hamnen. Har haft föreläsning och satt igång med våra grupparbeten som konstigt nog skjutits upp alldeles för länge. Nu blir det en intensiv vecka men massor av plugg! Men så skönt att det bara är plugg :)
Det blev lussekatter efter maten eftersom jag inte hade någon frukt hemma, jag knappast något ätbart här hemma. Jag måste dra mig bort till ica och slösa lite pengar på förtäring senare. 
Sen blev det lite fotografering, jag glad som sjutton på min cykel for omkring och jag hoppas att jag ser någorlunda normal ut på fotona.  Kul var det och det ska bli kul att se resultatet med som ska vara med i Campus nya katalog. 
Nu ska jag ta tag i organiseringsboken och lära mig något. 

Tänd ett ljus är för övrigt dagens julsång. dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom 

OCH så vill jag tipsa om julkalendern på: http://oioioi.se/ , ett litet skratt är aldrig fel - tack lotta. 
(Jag förväntar mig att du Lotta och Hanna också tipsar om julkalendern idag, på era bloggs)

och lite juliga foton vill jag bjuda på med: 

       
                                                         Snöhyacint                    Juleljus                  Saffranskorpor

       
                                                  Min har-alltid-haft julängel     Tomten                 Röda julkoftan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0