Multiplugg

Vi firade första advent så bra vi kunde. Lussebullar och julte till frukost. Försökte hitta julskyltning på stan, men det var inget vidare. Jag som ville se tomtetåg och dricka glögg, vinna paket och lyssna på julmusik. Här i Varberg hade butikerna bara söndagsöppet. :(
Så jag och Patrik gick till Kvantum. Hittade både gröt, julvörtsbröd och julmust. Gott var det!

Nu sitter jag i skolan och grejar med lite allt möjligt, multipluggar helt enkelt. Lotta försvann när hon skulle skriva ut papper... 
Måste snart hem och packa, vi åker till Borås i morgon. Stannar tills torsdag. 
Torsdag 4 december när E.GO-dagen går av stapeln. Snacka detaljplanering just nu. gah!! Vi hade varit galet rika om vi fått lön och inte jobbat gratis som vi faktiskt gör. 
Får se om jag hinner till Yogan. 
Har hittat lite roliga julklappar på nätet. Så det får nog allt bli en julklappsinköpsdag över internet någon gång nästa vecka. 

Tänkte ladda upp bilder från helgens festligheter. Men de ligger kvar på min kamera där hemma. Så det få bli senare. 

Nu ska jag hem och packa.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0