Julig helg

Hej och hå vilken julhelg det blev!
 Fredagkväll bestod av "Winter Wonder Land" nere på Campus, julbord och massa trevligt folk. Mycket dans, ej så vacker dock. Men kul hade vi! 
Det blev tidig hemgång för att tänka på morgondagen då jag och putte for till Göteborg. Sprang igenom samtliga affärer i storstan, sen dog vi lite under kvällen. Men vi hann med lite julbak och julfilmstittande ändå. 
Söndagen bestod av fortsatt julklappsinhandling, parkeringsbot trots att jag dubbelkollat om det var ok att stå där och trots att jag betalat för 5 extra timmar!! Tur då att registreringsnummret inte stämde. Vi får väl se vad som dyker upp hemma i postlådan. 
Senare besökte vi Liseberg en snabbis, sprang igenom nöjesfältet men hann ändå få lite jul-traditions-känsla. Kvällen avslutades med pizza, rocky road och plugg tillsammans med tjejerna. 
En farvälkram fick Sandra som åkte hem till Umeå idag. snyft. 

Måndagen idag har varit underbar! Projektgruppen E.GO var nämligen en heldag på kurorten! Det blev kurbad, vattengympa, oljemassage och massa bubbelbad! HELT OCH HÅLLET UNDERBART!!! 
Tackar Johan för skjutsen till skolan vid 16-tiden då vi hade handledning med Bo. Bra gick det, kul var det! Sedan utredde jag och Lotta några ärenden på stan :) Så var alla julklapparna färdigköpta. Julkorten är påbörjade och ja, snart är det sommar. 

Tänkte att kvällen fick bestå av lite måste-göra-pyssel. Det går segt måste jag säga. Ska snart laga lite mat men först måste jag föra över lite pengar till mitt kära icabankkort +! TOMT PÅ KONTOT!!

Jag ska försöka se något avsnitt av andra avenyn ikväll med. Men det blir tidigt i säng. Imorgon måste Josefine vara pigg, då väntar nya äventyr med vänner och plugg! 


SOV GOTT.

      
      
   

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0