Hemma i Hillerstorp.

Igår var det dags för hemfärd till Småland. Var duktig och gick upp tidigt för att städa lyan innan jag klampade ner som en packåsna till stationen vid 10. Väntade ca. 45 minuter efter det meddelade de att tåget väntas bli 60-70 minuter försent (!) vilket betyder att jag skulle missa mitt tåg hem till Småland från Halmstad... Ringde mamma och Caroline, tack vara dessa underbara människor kom jag hem med all packning i rätt tid.  TACK CAROLINE!

Väl hemma fick jag lite mammavård och mat. För att sedan köra till Gnosjö och träffa kära Evelina. Riggade inför Hemvändarfesten med afterski tema. Kvällen var hellyckad, hoppas verkligen på att det blir en tradition nu. 

Lördagen den 20:e har spenderats i Krabby, massa prat och lite tårar. Känns bättre nu. 
Fick med mig den finaste gran jag sett hem och massa julklappar. Tack så mycket. Tack SÅÅ mycket. 

Nu har vi besök av goda vänner och jag är full av massa god föräldrarmat. Ost, och pepparkakor, rökt kött och rotfrukter. Det satt inte helt fel må jag säga. Nu väntar jag på efterrätten. 

Ska sysselsätta mig med att rulla tryfflar innan jag somnar ikväll. 

Imorgon är en ny dag. Jag hoppas en bra sån. 

Jag saknar er. 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej sötis! haha kul att du tycker de vi är inte så serri von derri men ska försöka skriva nu under jul iaf, hur kom du in på den egentligen, var ju tänkt att bara morfar skulle ha den, gissar på att det är en kär särbo som skvallrat!=) hoppas allt är bra med dej duvet att du saknas!! massa kärlek till fina dig. pussi

2008-12-21 @ 02:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0