GOTT NYTT ÅR!

Ville bara hälsa er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR, och god fortsättning. 

Jag är i full gång med packningen. Vi tar rundan om Systemet för att plocka på oss några extra flaskor sedan kör vi mot Varberg! Det ska bli riktigt skönt att komma hem igen. :)

En kväll på Ästad gård med fina vänner, det kommer bli kanon! Och ni andra ringer jag, det looovar jag :)

Ta vara på stunden. Det är ett helt varv runt solen kvar tills nästa gång. Och jovisst Nyår är säääkert överskattat, men va sjutton det är ju ändå början på något nytt. Något som vi uppmärksammar för att vi ännu en gång får chansen till att bli en bättre människa, att bli ett år äldre ett år visare. Att vi har en anledning till att festa loss ordentligt, dricka bubbel bara för att man borde göra det och så klart trivas tillsammans och göra det oförglömligt. 
"För ni kommer väl ihåg nyår 08/09 det var ju fantastiskt roligt, vi var ju så unga och pigga, det fanns inga bekymmer. Världen var mitt i en ekonomisk kris, men märkte vi av det just då? - nej!"  
Grejen är den att man glömmer det där tråkiga för stunden och bara fokusera på det roliga, förväntningarna, förhoppningarna och den nya möjligheten till att ha ännu ett UNDERBART ÅR!!
Och vi kommer minnas det så. Det vet jag. 

Vi ses i framtiden ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

HELT RÄTT jossan!

Finanskrisen kan ta å skita sig i näven! Ikväll ska vi ha ROOOLIGT! =) ses snart!! Kramar!

2008-12-31 @ 12:26:05
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

ohoh. jag ringde och talade in ett jättefint medelande. hörde du det ?!?!

2009-01-01 @ 22:24:42
Postat av: Josefine

Ja Johanna!! jag hörde det idag. jag ringer dig imorgon. haha måste få höra om eran kväll.

2009-01-01 @ 23:20:25
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Erik

Optimistiskt tänkande, sådant gillar vi

2009-01-02 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0