Det regnar i Borås.

Min helg har varit bra. Lördagen bestod av julklappsshopping i Borås. Några klappar är nu avklarade men har fortfarande måånga kvar. 
Fick ont i magen under kvällen och gick till sängs rätt tidigt. Natten var lång och jag kunde inte sova, hade onontont. 

Vaknade sent på söndag morgon, fick i mig lite frukost sen var det sängen som gällde igen. Patrik var ute och jagade och jag sov till 15.00! Kanske var det sömnbrist, stress eller matförgiftning. Nu mår jag bättre i alla fall. Kanske var det glöggen, pepparkakorna, ädelosten, clementinerna och russin och mandeln som hjälpte mig att må bättre. :)

Sitter i Borås igen, ska snart till Drivhuset tänkte jag. Jobba intensivt så jag kan ta tre-tåget hem till Varberg och plugga. Det måste ju också göras. Hoppas på en hyacintdoftande lägenhet hemma i Varberg. Ska tända andra ljuset och krypa upp i soffan och förbättra min story om High Chaparall. 

Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul, är dagens julsång så här 16 dagar kvar till julafton. Lyssna, njut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0