Dan före dopparedan

Oj! Märkte det först när Lotta kommenterat att min blogg bytt utseende helt och hållet. Jag vet inte hur jag gjorde det. Fattar ingenting, så där tänkte jag mig inte den. Vem är det som gjort den sån? Jag har inte lyckats ändra något. Det måste vara jultomten. Hahaha. Nu har jag en stund framför mig att försöka rätt till det här. Svart, grått och grönt. Eh, det här var verkligen inte meningen. 

Det jag egentligen ville säga var att jag och Louise har nu klätt julgranen. Mamma gör janssons och nynnar till julmusiken som vrålar ur högtalarna. Ja, nu känner vi det på oss. I morgon är det julafton! 

Min kamera krånglar dock. Bilderna blir bara suddiga. Men ni får försöka urskilja motiven. Självklart ska jag välja ut de bästa :) Sunes Jul var lika bra igår som förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0