Dan före dan före Dopparedan

Sitter med massa hårfärg i håret. Ska snart skölja ur det. Min stora syster har varit duktig och hjälpt mig att få i all färg och täcka alla mina grå hårstrån. Hon har tryckt på flaskan, jag har gnuggat in. Synd bara att hon är så obra på det där med hår. Äsch, det är ju bara lite färg- så det blir nog bra. Oj, det rinner, jag spiller.Är fraser hon klämmer ut. Men det blir nog bra ska ni se. Bättre än förr. 

När håret är klart blir det en helkväll framför tv:n. Mamma och pappa köpte Sunes Jul i stan!! En box med tre olika julkalendrar blev det. Sunes Jul så klart, Håkan Bråkan och Lasse och Majas detektivbyrå. 
Vi ska se hälften av Sunes ikväll och hälften imorgon. De andra sparar vi till någon annan kväll. 

Imorgon blir det julgranspyntning, klämma på paket, äta skinkan och ja. Snart är det över. 

Men först: Sunes Jul, och så väntar vi på att Sally ska komma på besök (och Gustav då.)



Kommentarer
Postat av: Lottis

Oj då! Här händer det grejor minsann!

Helt ny look på bloggen! Niiice!! =)

Å REKOOORD på tetris! wawawhiiwa!

haha! Ha de bra tös! Kramar!

2008-12-22 @ 18:59:40
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0