Dagen efter

Dagen efter, ja, det känns faktiskt som det på många sätt. Det är dagen efter E.GO-dagen. Jag drack nog alldeles för lite vatten igår, var lite bakis utan något som helst intag av alkohol under gårdagen. 

Dagen efter är seg. Jag har varit på Drivhuset hela dagen och hjälpt Linn med att städa undan alla grejer sen igår. Jag har upplevt fler underjordiska gångar i kårhuset och insett att det där är ett väldigt komplicerat hus. Jag har pantat 137 petflaskor och burkar och fått mat för pengarna. (!)

Nu sitter jag på biblioteket på högskolan, tanken var att jag skulle läsa men inte ett ord har jag läst! Är alldeles för trött. 
15.42 åker jag hem till Patrik över helgen, det ska bli skönt. Julhandla ska vi göra imorgon, hoppas bara på att hitta något så jag kommer igång med det där... 
På måndag blir det väl Borås igen, ska sätta igång med utvärderingen av E.GO 2008. Inte är det riktigt slut än inte...
Men först ser jag fram emot en lugn helg med mycket god mat och sömn, och julhandling förstås. 

Se vad ni missat:

      

   

(Fika dagen innan och racerstol i underjordiska gångar)


Nähä, nu ska jag läsa tänkte jag. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

härligt att något fotat nåt iaf! :)

Hoppas du haft en underbar helg Jossan! Vi ses snart igen! Kraaam pårej!

2008-12-07 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0