Bra gjort

Hade lååång föreläsning med Bo idag. Det går rätt bra att försöka förstå det där med organisering av event nu. Mina tankar börjar gå åt rätt håll. Det verkade så idag i alla fall :) kul!! (när man förstår och kommer på att man faktiskt, ja, förstår)
Efter föreläsningen unnade vi oss en fika och lite reflektioner över Bosses teorier. Jag, Caroline, Lovisa, Sofia och Sandra. Självklart hann vi med lite annat struntprat med. Och jag var såå nöjd över mitt val av fika. Scones är aldrig fel. Eller?

Jag tog mig hem, julhandlade ett par klappar på ätet kan jag avslöja. Sen for jag ner till gymmet för ett svettigt pass. Skönt! Träffade Frida i affären som höll på att julbaka, hur man nu lyckas med det när man är i affären och grytan står där hemma? 
Hon bara flyr tro jag :)

Nu är jag i alla fall hemma, nyduschad och mätt på ris a la malta (förlåt Hanna), men åh så gott det var!!
Jag ska snaaart kanske läsa ett par sidor i organiseringsboken med. Men jag fastnade för Bonde söker fru, är inte jätteuppdaterad men vi hoppas på att få se vem som vinner bönderna idag (Jag och Hanna). 
Ja, sån var min dag. Hoppas din var fin med. 

Borde bestämma mig för nyår med. Det är nog bäst. 


Denna bjuder jag på. 

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, UNDERBART skön bild jossan! i love it! de e ju så de kommer bli åre -09! =)

2008-12-10 @ 20:32:15
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0