Är inte bra på det jag gör.

Jag har nu insett att min blogg inte är så fint designad när jag jämför med mina vänners. Jag vill ju också ha en sån där fin! Men kunskapen om allt vad det där innebär ligger inte på topp hos mig måste jag säga. Dessutom kan det nog bero på min mac. Så ni får väl nöja er med bara text och någon bild då och då. 

Jag är i alla fall helnöjd med mig själv, är klar med ett av tre arbeten att göra nu under jul. Så nu kan jag lägga allt som har med boksammanfattningar och reflektioner över det åt sidan. SKa ägna mer energi på storytellingarbetet framförallt framsidan som jag fått i uppdrag att göra av lovan :) Efter det ska all hjärnverksamhet ägnas åt organiseringsarbetet. Flumdum kommer det bli, men äch, det är ju jul. 

Dagen kommer ägnas åt annat än bara plugg (jag loovar). Ska till mina små extrasystrar i Värnamo för en liten julhälsning och mys, sen bär det av till världens underbaraste mormor. Vi ska klä hennes gran och äta god mat. Och jag ska kramakramakrama henne! Efter det blir det nog en runda in till farmor och farfar, ska fixa till deras gran innan farfar får för sig att hans ben plötsligt blivit bättre och han tror att han kan krypa ner under granen och få den att stå mer rakt än vad den gör nu. (Louise och farmor är inte överdrivet bra på det där) Jag kan tänka mig att den ser mer ut som lutande tornet i Pisa än en ståtlig grön julegran. Dessutom har jag dåligt samvete att jag inte orkat (eller hunnit) gå över trädgården och hälsa på dem. Jag har ju faktiskt varit här hemma nu i 2 dagar. 

   

Nu tro jag att jag ska sätta mig vid pianot en stund. (Om det är ok för pappa som diggar sina 700 (!) jullåtar han samlat på sig. Musiken spelas ständigt här hemma måste jag säga)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gillar de jag läser, att de spelas MASSA julmusik i ditt hus. HELA TIDEN! måste få mamma att komma in på de spåret alltså.. o vill du ha hjälp me din blogg så har jag en snäll vän som hjälpte mig. Länk finns på min sida :) bloggar e ju perfekt nu när alla inte e i vbg o skriver om samma saker, eller hur?! Kraam

2008-12-21 @ 13:11:32
URL: http://hannathehanna.blogg.se/
Postat av: Patrik

saknar det jag läser! Gör verkligen det. Saknade ditt skratt runt bordet igår när Linda och Björn kom hem också, Det jobbigaste är när dom frågar efter dig! Saknar min Jossan nu JUL Puss o Kram

2008-12-21 @ 16:16:17
Postat av: caroline

låter som du har det sååå mysigt hemma i de småländska skogarna:) kolla in designadinblogg.se där finner du allt du behöver, man blir design/html-proff på en dag:)

2008-12-21 @ 20:27:55
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0